جنگ رواني و شايعه پراكني عوامل نفوذي مخالفان . . .

11 05 2011

به نام بي نام او

قابل توجه تمام همراهان عرفان حلقه

متاسفانه در اين روزها شاهد حركت هاي شيطنت طلبانه و با اهداف مشخص، توسط برخي عناصر نفوذي مخالفين عرفان حلقه در بين همراهان اين عرفان خدامحور مي باشيم.

شنيده ها حاكي از آن است كه در يكي از شهرها، حلقه هايي به اسم «بسم الله و الرحمن و شبه آنلاين و . . . به افراد تفويض مي شوند.

ضمن تكذيب اين موضوع و اعلام اينكه چنين حلقه هايي در هيچ يك از دوره هاي عرفان حلقه و مربيگري وجود ندارند، از تمامي دوستان درخواست مي گردد امانتداري و صداقت را حفظ نمايند و از شركت جستن در اين بازي هاي اجتناب نمايند.

همچنين در همين راستا، متاسفانه در مدت 8 روز بازداشت استاد محمد علي طاهري عزيز عده اي شيطنت طلب، با حضور در فضاهاي اشتراك جمعي و وبلاگ ها و سايت هاي مختلف، اقدام به مسخره نمودن شعور الهي، نسبت دادن مطالبي كذب به استاد محمد علي طاهري عزيز، توهين به شخصيت ها و . . . نموده و مي نمايند. اينگونه بازي ها صرفاً در راستاي ايجاد جنگ رواني و تضعيف روحيه، ايجاد تضاد و كثرت در ياران حق و همچنين تلاش براي تغيير دادن مسير پرونده ي استاد عزيز، تشويش اذهان عمومي نسبت به مجموعه عرفان حلقه و . . . مي باشند.

از اين رو اينجانب به نمايندگي از تمامي رهروان حقيقي عرفان حلقه اعلام برائت خودمان را نسبت به اين افراد و اعمالشان اعلام مي نماييم.

از تمامي دوستان درخواست مي گردد نسبت به تمام موضوعات مطرح شده در اين روزها هوشيارتر بوده و در برخورد با اين افراد ضمن رعايت اصول اخلاقي و رحماني، آنها را از اشتباهشان آگاه نموده و به صداقت و امانتداري و دست برداشتن از اعمالشان دعوت نمايند.

در انتها لازم مي بينم نكته ي مهمي را خدمت همگان اشاره نمايم. خوب است بدانيم كه از تمسخر هوشمندي الهي و حلقه هاي آن اجتناب نمايند، چراكه، هوشمندي الهي بخشي از هستي ست و هرگونه توهين يا تمسخر آن به معناي هتك حرمت هستي مي باشد و علاوه بر آلودگي هاي مختلفي كه فرد بدانها دچار مي شود، بازتاب هاي منفي را هم به سوي او بازخواهد گرداند.

باشد كه در اين موقعيت تمامي دوستان بيدار بوده و با حفظ آرامش و رعايت اخلاق، در مقابل اين بازي هاي رواني با تمام قوا ايستادگي نمايند.

اميد است كه همگان با حفظ وحدت و بهره مندي از رحمانيت الهي موجبات سرافرازي ياران حق را فراهم آورند.

با تشكر و به اميد آزادي استاد عشق

رهرو عرفان حلقه


کارها

Information

بیان دیدگاه