اعتراف نامه ي حقيقي و خالصانه ي يكي از رهروان عرفان حلقه . . .

18 08 2011

به نام بي نام او

خداوندگارتان نور خودش را آنچنان گسترده مي نمايد كه ديگران كافران را رهايي از آن نباشد و همگان در آن فرو خواهند رفت . . .

باري ديگر اعترافي به عشقي ديگر . . .

يكي ديگر از رهروان مشتاق عرفان حلقه امروز اعتراف نامه اي را ارسال نمودند كه در زير قابل مشاهده مي باشد. خوب است همگان بنگرند كه عشق با رهروان اين راه چه كرده است. خوب است آناني كه چشم هايشان را بسته اند براي يكبار هم كه شده آن را باز نموده و حقيقت را ببينند و به اين درك برسند كه فهم حقيقت ارزشمندترين گوهري ست كه هر انساني مي تواند بدان دست يابد.

و باري ديگر بر خود شايسته مي دانيم كه ارادت خود نسبت به استاد عشق را اعلام نموده و بر دستان پرمهرشان با وجودي آتشين از عشق بوسه مي زنيم.

 

با تشكر و به اميد روشنايي دلهاي بشريت و آزادي ابر مرد عاشق

رهرو عرفان حلقه

——————————————————————-

من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق

به نام خدای رحمان ورحیم

عصرمن داننده اسرار نیست                  یوسف من بهر این بازار نیست
نغمه من ازجهان دیگر است                 این جرس را کاروان دیگر است

     چشمه حیوان براتم کرده اند                  محرم راز حیاتم کرده اند

            هیچکس رازی که من گویم نگفت              همچو فکر من در معنی نسفت

      پیرگردون بامن این اسرار گفت                از ندیمان رازها نتوان نهفت

چگونه می توانم مسلمان وشیعه باشم اما این فرمایش گهربارحضرت علی(ع) را نادیده بگیرم که فرمود:هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خویش ساخته است»پس به پاس قدردانی ازهمه معلمان زندگیم به خصوص استاد گرامی جناب آقای دکترمحمدعلی طاهری که نقش مهمی درتغییر بینش و نگرش من نسبت به زندگی داشته اند بر خود واجب و لازم دیدم تامطالب زیر را به رشته تحریر در آورم زیرا : «من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق»
نحوه آشنایی من بااین راه الهی براساس کنجکاویهای شخصی و با میل و رغبت کامل و بدون هیچ گونه اجبار و یا تبلیغ ازسوی دیگر رهروان صورت پذیرفت از آنجا که خداوند متعال در قرآن مجید می فرماید:

«الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه اولئک الذین هدیهم الله و اولئک هم اولوالباب»
آنان که به سخن گوش فرا می دهند و بهترین آنرا پیروی می کنند اینانند که خدایشان راه نموده و ایناند همان خردمندان

تصمیم گرفتم درصورت درست بودن آموزشها و منطبق بودن با دین و شریعت آنرا بپذیرم که همین گونه نیز بود.
درکلاس نیز بحث و سوال پیرامون مطالب آزاد بود و مربی محترم باحوصله و صبر و متانت به سوالات پاسخ می گفت.ضمن اینکه هیچ گونه اصرار یا تحمیل نظر از طرف مربی برای پذیرش آموزشها وجود نداشت و شرکت کنندگان در دوره ها با آزادی کامل می توانستند مطالب را قبول یا رد کنند. مطالب نیز با زبانی شیوا و در عین حال ساده و قابل فهم بیان می شد که استفاده از آن رابرای عموم و نه قشری خاص امکان پذیر می ساخت.
انجام درمان توسط فرادرمانگران کاملا رایگان بود ودرمان مکمل ازطریق اتصال باشبکه شعور کیهانی انجام می شد و این نکته حائز اهمیت بود که درس » هوالشافی»به طور عملی و عینی مرور می شد.شاید بارها شنیده بودم که :انفع المعارف معرفت النفس و یا در باب اهمیت خودشناسی مطالب بسیاری خوانده بودم اما با شنیدن و تحقیق راجع به مسائلی که در کلاس مطرح می شد اهمیت انرا درک کردم که چرا خود شناسی مقدمه خداشناسی می باشد .
نکته مهم دیگر این است که با وجود اینکه فرادرمانی به درمان می پردازد اما شناخت ابعاد وجودی انسان؛نقش عوامل مهم در ایجاد بیماری و برطرف کردن آنها جهت پیشگیری از بیماری و ایجاد تحولات فکری و بینشی مثبت اهمیت بیشتری دارد .چرا که اگر تحولات مثبت درونی ایجاد شد و عشق به خالق ؛مخلوق و کل هستی را درک کردیم آنگاه حاضر نیستیم به کس یا چیزی ظلم کنیم و یا به گناه آلوده شویم .

در مورد تاثیر فرادرمانی و آموزه های استاد محمدعلی طاهری عزیز در خودم ؛ لازم به ذکر است که : برای برطرف شدن افسردگی ؛وسواس و اگزمای پوست دارو مصرف می کردم و به جلسات مشاوره می رفتم که فقط منجر به کنترل بیماری می شد و نه بهبود آن اما با گذراندن و پیگیری از طریق فرادرمانی افسردگی اینجانب به کلی درمان گردید و سایر بیماری بطور چشمگیری بهبود یافت .من در این کلاسها پی بردم که هر چیز در هستی تقدس دارد و به هیچ جزئی از هستی نباید ظلم یا هتک حرمت نمود ؛ بارها مصرع بنی آدم اعضای یک پیکرند را خوانده بودم اما درک درست از آن نداشتم و حال با درک این موضوع زندگی برایم رنگ و بوی تازه ای یافت و افسردگی و ناامیدی جای خود را به عشق و امید داد. آشنایی با گستردگی ابعاد وجودی انسان سبب شد خود را به خداوند یکتا نزدیک تر ببینم و با تمام وجود او را سپاس گویم . در دعا و نیایش هایم با تمام وجود از خداوند می خواستم تا همه بندگان خود را مشمول لطف و رحمت بیکران خود کند و به همه توفیق خدمت و کمک به همنوع را عطا فرماید.اکنون یقین دارم که این توفیق نصیب من شد تا ازسراب خود پرستی به سمت اقیانوس بیکران توحید گام بردارم.

سطحی نگری ها جای خود را به نگرشی عمیق و تفکری ژرف داد.تا از قضاوت ظاهری در مورد هرچیز و هر کس بگذرم و هر لحظه آیه شریف  115 سوره بقره را برای خود متذکر شوم که: «فاینما تولوا فثم وجه الله»
مطالبی که نوشتم مشتی بود نمونه خروار از تاثیرات مثبت عرفان حلقه ؛ باشد که روشنی بخش اذهان حقیقت جویان شود.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

در پایان باز بر خود لازم می دانم از استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمدعلی طاهری که سخاوتمندانه و بدون چشمداشت یافته های الهی خود را دراختیار مشتاقان و علاقه مندان قرار می دهند سپاسگزاری نمایم . و دوباره این درس علوی را مرور می کنم که :
«لاخیر فی الصمت عن الحکم کما انه لا خیر فی القول با الجهل»
در آنجا که باید سخن گفت خاموشی سودی ندارد و آنجا که باید خاموش ماند سخن گفتن خیری ندارد.

به امید روزی که با ظهور امام عصر(عج) جهل و خود پرستی از عالم بشریت رخت برکند و جای خود را
به آگاهی و یکتا پرستی ببخشد.

رهجوی عرفان حلقه- مریم نریمانی


کارها

Information

پاسخی بگذارید

